کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316471 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرفروش‌های بالای 500 هزار تومان در بازار موبایل

لیلا محمدنظامی- بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار تلفن همراه برندهای سامسونگ، سونی و اچ تی سی به عنوان صدرنشین‌های بازار گوشی‌های هوشمند بالای 500 هزار تومانی به شمار می‌آیند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از موبنا،‌ برند کره‌ای سامسونگ توانسته با تولید و عرضه متنوع از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل آندروید شمار بالایی از مشتریان ایرانی، به خصوص تهرانی را به خود جلب کند.
به اعتقاد فروشندگان گوشی‌های موبایل در حال حاضر بیشترین آمار فروش این کالای ارتباطی به گوشی‌های هوشمند سامسونگ و همچنین سونی اختصاص یافته است.
همچنین برخلاف سال‌های گذشته که بیشترین تقاضای مشتریان در میان گوشی‌های هوشمند نوکیا صورت می‌گرفت اما هم اکنون این برند فنلاندی جایگاه خود را به برند کره‌ای سامسونگ و ژاپنی سونی داده است و بازار این برند فنلاندی کم رونق و سرد سپری می‌شود.
سامسونگ
از گوشی‌های پرفروش سامسونگ با قیمت بالای 500 هزار تومانی می‌توان به تمامی مدل‌های موجود این برند کره‌ای دربازار اشاره کرد چرا که تمامی گوشی‌های موجود دربازار با تقاضای خوبی از سوی مشتریان همراه می‌شود.
از جمله گوشی‌های پرفروش سامسونگ در بازار می‌توان به مدل‌های ADVANCE،‌ ACE 2 ،‌ S7562 ،‌ ACE 2sim و ACE اشاره کرد.
پنج مدل فوق که از فروش بالایی در سطح بازار موبایل پایتخت برخوردار شده‌اند به ترتیب با قیمت 895 ،‌785 ،837 ،‌529 و 570 هزار تومانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند کره‌ای می‌توان به مدل 3 Galaxy S اشاره کرد که با وجود قیمت بالای یک میلیون تومانی توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
این گوشی پرفروش سامسونگ با قیمت یک میلیون و 790 هزار تومانی در سطح بازار عرضه می‌شود.
استقبال از گوشی 3 Galaxy S سامسونگ در حالی است که این افزایش تقاضا تنها در ایران خلاصه نمی شود چرا که شرکت تی‌موبایل نیز اعلام کرده که گلکسی3 Galaxy S در رده پرفروش ترین گوشی هایی قرار دارد که تاکنون این شرکت به فروش رسانده است.

سونی
فروشندگان گوشی‌های موبایل معتقدند که به دلیل برخوداری از امکانات بالا و پشتیبانی از سیستم عامل آندروید تمامی گوشی‌های سونی در لیست خوش فروش های بازار قرار گرفته است.
هم اکنون بیشتر مدل‌های گسترده سری اکسپریا این برند از جمله Xperia J،‌ Xperia miro ،‌ Xperia sola،‌ Xperia tipo و Xperia go با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.
گوشی Xperia J سونی با قیمت 670 میلیون تومانی توانسته شمار بالایی از مشتریان این برند را به خود اختصاص داده است.
گوشی MIRO این برند نیز که با قیمت 572 هزار تومانی با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.
SOLA،‌ TIPOو GO از دیگر گوشی‌های خوش فروش سونی در بازار موبایل به شمار می‌آید که به ترتیب با قیمت 699 ،‌420 و 720 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اچ تی سی
اچ تی سی نیز با تمرکز بر بازار گوشی‌های هوشمند و تولید و عرضه انواع گوشی توانسته در بازار موبایل ایران از فروش بالایی برخوردار شود.
در حال حاضر بیشترین تقاضا برای این گوشی‌های تایوانی برای مدل های جمله Explore، WILDFIR S ، CHACHA ، DESIER C ، ONE V و DESIER S صورت می‌گیرد.
شش مدل فوق از جمله گوشی‌های خوش فروش اچ تی سی در سطح بازار تهران محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت 375 ، 395 ، 425 ،‌485 ، 615 و 850 هزار تومانی فروخته می‌شوند.
شش مدل فوق از جمله گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هستند که توانستند با برخورداری از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی وسیستم عامل آندروید از تقاضای مناسبی برخوردار شوند.
گوشی‌های آی فون نیز با وجود قیمت بالای یک میلیون تومانی توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
در حال حاضر دو مدل 4S و 5 این برند آمریکایی در بازار تلفن همراه با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبرو شده است.
گوشی 4S ای فون هم اکنون با قیمت دو میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
همچنین 5 این برند نیز با ظرفیت‌های 16،‌32 و 64 گیگابایتی با گارانتی رسمی مه‌تل نیز به ترتیب با قمیت دو میلیون و 450 هزار تومان، دو میلیون و 700 هزار تومان و سه میلیون و 100 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
در همین حال گوشی آی‌فون 5 اپل مشکی رنگ با ظرفیت 16 گیگابایتی و گارانتی غیررسمی به بهای دو میلیون و 290 هزار تومان و با رنگ بندی سفید با قیمت دو میلیون و 310 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
مدل فوق با ظرفیت 32 گیگابایتی نیز با قیمت دو میلیون و 780 هزار تومان نیز در سطح بازار عرضه می‌شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13052 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/30 تعداد مشاهده: 1746
سافت گذر